نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3572
-
الف
+

«پس از آزادی» بعد از رمضان ماه مبارک رمضان نشر می شود

تهیه کننده سریال «پس از آزادی» از زمان نشر این سریال خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال «پس از آزادی» از آماده‌سازی این سریال برای نشر بعد از ماه رمضان خبر داد.

با پایان مرحله فلمبرداری سریال تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی «محمد علی باشه آهنگر»، تدوین و صداگذاری آن در حال انجام است. 

«سعید سعدی» درباره زمان نشر این سریال بیان کرد: فلمبرداری سریال «پس از آزادی» سال گذشته به پایان رسید و این روزها در مراحل پس از تولید به سر می‌برد.

وی با اشاره به مراحل فعلی پست پروداکشن اظهار کرد: در حال حاضر سریال در مرحله صداگذاری و موسیقی است و تدوین ۳۷ قسمت از این سریال آماده شده است.

این تهیه‌کننده در پایان درباره فضای سریال «پس از آزادی» به مهر گفت: این سریال فضایی اجتماعی دارد و برای مخاطب عام جذاب است.

«مرتضی اسماعيل كاشی»، «اصغر همت»، «رضاداودنژاد»، «انديشه فولادوند»، «خسرو شهراز»، «قاسم زارع»، «اميد روحانی»، «سام كبودوند»  «رويا جاويدنيا»، «الميرا دهقانی»، «حسين باشه آهنگر» ، «نيوشا عليپور»، «رامين سياردشتی»،«آزاده مهديزاد»، «الناز اسماعيلی»، «مهری آل آقا»، «شهريار فرد» و.. ازجمله بازیگران ایرانی این سریال هستند.

همچنین «محمد موسی اكبری»، «عبدالصبور خالقی»، «ناديا پروانی» و «سبحان حسينی» بازیگران افغانستانی سریال «پس از آزادی» می باشند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر